Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J72a47n 50N44e89t81o45p19i88l

12. 1. 2014 11:17

Naprosto Vám rozumím a tyhle názory slýchávám víc než často. Ale když je pak slýchám, tak si říkám "Vyhráli". Kdo ? No ti, proti kterým jsme demonstrovali v listopadu. Že to snad nemůžu myslet vážně ? Můžu. Těm "takypolitikům", kteří jdou jen po moci a penězích a ničem jiném, je přece úplně jedno, jestli je tu komunistická diktatura nebo "demokracie" řízená státní správou, která je ovládaná mafií a organizovaným zločinem. Ostatně spousta těch "takypolitiků" byla před listopadem v KSČ a po něm nalezli do ODS a ČSSD. Lidi jsou jim naprosto ukradení a čím méně se budou o politiku zajímat, tím líp pro ně a tím hůř pro nás. Takže když čtu Váš článek, na jednu stranu Vás částečně chápu, ale na tu druhou se mi chce zeptat (bez jakékoliv ironie), to jste si skutečně myslela, že vše bude jenom růžové a nebudou žádné problémy, že tu nikdo nebude krást ? Vždyť tím "listopadem" se vyměnily "jenom zákony", lidé ale zůstali stále stejní, ty vyměnit nemůžete...

14 0
možnosti
Foto

chichichi, mně bylo 15 a fakt jsem byla  " mimino"... a dost dlouho jsem byla opravdu naivní a toto mě nenapadlo...natož abych si to vůbec myslela... Takže ani nemůžu odpovědět :-) No a teď už asi vím, že to snad nikdy jiné nebude :-/

1 0
možnosti
JS

OK bezva článek.

6 0
možnosti
Foto

Děkuji :-). Jsem pochvaloidní typ, takže toto mě vždy velmi potěší ;-)

1 0
možnosti
Foto

Já si kladl podobné otázky jako vy a tak dlouho jsem hledal spravedlivý systém, že jsem se ideologicky ukotvil u libertariánů   Anarchokapitalistů.   Myslím, že to je jediná možná cesta do budoucnosti.

3 0
možnosti
Foto

Taky si to myslím, a docela jsem fandil jak Ronu Paulovi, tak Garymu Johnsonovi. Obávám se ale, že vývoj jde směrem přesně opačným. A ještě to asi chvíli potrvá, než se vítr otočí. Důvod proč si to myslím je hezky shrnut v následujícím výroku (mylně připisovaném Alexandru Tytlerovi):

"Demokracie má vždy dočasný charakter; jednoduše nemůže existovat jako permanentní forma vlády. Demokracie může trvat pouze tak dlouho, nežli voliči zjistí, že si mohou odhlasovat velkorysé výhody na účet státní pokladny. Od této chvíle hlasuje většina vždy pro ty kandidáty, kteří jí slibují nejvíce požitků z veřejných financí, s tím výsledkem, že každá demokracie vždy zkolabuje kvůli nedostatku finanční odpovědnosti, následované vždy diktaturou."

http://en.wikipedia.org/wiki/Alexander_Fraser_Tytler

6 0
možnosti
PJ

Já na nějaký tv zprávy nekoukám už nějakých 13 let, ani rozhlasový neposlouchám. Mám internet a tam si najdu a přečtu takový informace, co MĚ zajímají, a ne co si někdo myslí, že by mě zajímat mělo. A nebo koukám na stanice, kde večerní zprávy nejsou, takže díky, Primo, za kanály COOL a ZOOM :-)

10 0
možnosti
PM

P44e16t19r 33M18u94r16č12e60k

12. 1. 2014 10:25

Přesně to samé dělám i já Pavle už dlouhou dobu a naprosto mi to vyhovuje.Maximálně si pustím v práci v noci ČR 2.

0 0
možnosti
MT

No tak ta "revoluce" nebyla revoluce, ale sametovy podvod. Ale na zpravy jsem se prestal divat, poslouchat a rozcilovat se az od vlady Nečase a jeho 'slavne' koalice..

10 1
možnosti
Foto

Nerozčilovat se snažím už dlouho, ne vždy se mi zadaří... Na zprávy nekoukám  "nově" :-)  A zda to byl podvod nebo ne, nevím. Nebyla jsem u toho... Ale jsou teorie, kterým se dá lehce věřit, to je pravda.

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2416x
Šťasná žena v nejlepším věku :-)

Seznam rubrik