Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Od voleb se nedívám na zprávy...

Možná budu někomu připadat jako neandrtálec. Někoho překvapím natolik, že si již ode mě nepřečte ani řádku. Někdo si řekne, jak je možné, že mladá žena se nezajímá o situaci ve státě! I tak to risknu.

Když byla revoluce, byla jsem v prvním ročníku na gymnáziu. Bylo mi čerstvých 15. Zprávy nám za tepla jezdili vyprávět studenti z Prahy. Já místo ze školy domů, chodila poslouchat do tělocvičny. Seděli jsme na zemi jako přikovaní a hltali všechno. Jako všichni, kdo v Praze nebyli. Když se tato situace stala poprvé, já měla být dávno doma, pomalu se otevřely dveře tělocvičny a v nich hlavy mých rodičů... Hledali mě. Venku tma jak v kabeli a dcera nikde. Tak mě našli, nenadávali neb měli pro zdržení se ve škole pochopení... Proč to píši. No, a já na základě těchto událostí a řečí, které se vedly u nás doma, se těšila, až půjdu konečně popré taky volit.
Řídila jsem se tedy heslem, které jsem si z doby revoluce pamatovala : Kdo nevolí, volí zlo... ( Ještě si pamatuji mně sympatické : Kdo se bojí opozice, ten se bojí o pozice. To jen na okraj. ) Přišlo mi všeříkající. Stará garnitura měla své poctivé voliče, kteří byli naučeni jít  vždy a taky vždy půjdou. Tudíž by měli jít taky všichni ostatní. A tak jsem poctivě chodila. Postupem času ovšem má energie ochabovala. Důvěra v něco opadávala. A víra v něco či někoho zmizela úplně. A co teď? Stále jsem tedy chodila, nicméně jsem se už nedivila, že někdo nechodí, že účast je malá, a že se mé vnitřní heslo : Kdo nevolí, volí zlo... začíná nějak rozpadat... Loni jsem poprvé nebyla. Nejsem na to nijak pyšná. Ale absolutně jsem nevěděla KOHO ? Všichni už tam byli. Všichni se už vystřídali. A ? Něco dobře, jiné zle. Ano, nelze se zavděčit všem. Zůstat v politice čistý, je podle mě nadlidský úkol. Zde ruka ruku myje. Jednou pomůžu já tobě, jindy ty mně... Ono to asi jinak nejde a lidé by se s tím smířili, ale...
ALE - Proč máme platit politickým stranám ze svých daní jejich volby, jejich provoz??? Chtějí fungovat? Tak ať si kačky seženou. Managerů tam mají nepočítaně...
ALE - Proč, když jsou zvoleni na dobu určitou, dostávají nějaké odchodné??? Normální pracující na dobu určitou nedostane nic. Oni jsou něco víc???
ALE - Už ty jejich náhrady... Kdo z normálně pracujících dostane dopravné...??? A co že politik reprezentuje? Ať má dopravné, bydlení, nábytek, příbytek, dobytek...cokoli...ale ať odvádí práci a sedí 100% pracovní doby na zadku. Že je to někdy nuda? Však si to vybral sám, ne? Nebo ho někdo nutil???
ALE - Leckdy je poslouchat... Kolikrát proti sobě mluví jen z principu, že jsou proti sobě...
ALE - Bylo by jich dalších víc a já se nechci zase rozčílit a nechci agitovat...
A tak se nekoukám na zprávy. Je to stále dokola. Důležité info se ke mně stejně dostane.
A tak doufám, že moje děti budou mít velké štěstí a buď budou veleúspěšné ve sportu, který vydělává moře peněz nebo budou mít štěstí a jejich práce bude jejich koníčkem tak silným a dobrým, že politická situace v našem státě je nebude zatěžovat sociálně nebo se jim podaří uplatnit v zahraničí... Ano, všude je chleba o dvou kůrkách, všude se musí makat a nikde naní na růžích ustláno a vždy se odněkud ozve nějaký ten skandál a mně by bylo velikánské smutno, ale věděla bych, že jim je dobře a to je nejdůležitější! Protože opravdu věřím, že zde, je na rozdíl od jiných zemí ukrutný bor..l a nevím, zda se jej podaří uklidit...

Autor: Renáta Čechová | sobota 11.1.2014 21:40 | karma článku: 46,95 | přečteno: 14799x
  • Další články autora

Renáta Čechová

Výsledek politického myšlení : všechno vím, všechno znám, všude jsem byl, všude můžu...

Tolik slovních konfliktů jsem snad nikdy neslyšela a nečetla. Tolik vyhrožování, že si někdo někoho vyškrtne z přátel na FB jen proto, že má na imigraci jiný názor. Tolik zbytečných hádek u piva.

20.11.2015 v 17:42 | Karma: 19,79 | Přečteno: 532x | Ostatní

Renáta Čechová

Kouřit nebo nekouřit v restauracích a nový Bond

Kouřit nebo nekouřit v restauracích a hospodách a barech? Včera večer jsme šli s manželem po premiéře bondovky Spectre na jedno...

7.11.2015 v 10:37 | Karma: 7,97 | Přečteno: 572x | Diskuse| Ostatní

Renáta Čechová

Staré, dobré piškoty a elita národa...

Staré, dobré piškoty a elita národa... Myslela jsem, že je to jen ojedinělá chyba ve výrobě. Stane se. I mistr tesař se utne.

8.10.2015 v 9:12 | Karma: 46,42 | Přečteno: 8100x | Diskuse| Ostatní

Renáta Čechová

A jak jsem se do toho bříška vlastně dostala?

A jak jsem se do toho bříška vlastně dostala? Lehčí bylo odpovědět, jak ses z toho bříška dostala...

17.5.2014 v 21:17 | Karma: 18,17 | Přečteno: 1288x | Diskuse| Ostatní

Renáta Čechová

Kůň je jednou hříbětem, člověk dvakrát dítětem

Nechci být starej, říkává můj muž, když mě slyší, jak každý týden trpělivě babičce vysvětluji, jak se telefonuje.

12.5.2014 v 13:10 | Karma: 24,41 | Přečteno: 1532x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Bývalý ředitel finančního úřadu kryl úniky a bral „dárky“, dostal podmínku

24. dubna 2024  15:01,  aktualizováno  16:48

Bývalý ředitel brněnského finančního úřadu Miroslav Kuba si už třikrát vyslechl podmíněný trest za...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28,  aktualizováno  16:44

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Svobodu se lidovci snažili dostat pryč ze strany, teď kauzu odkládají

24. dubna 2024  12:20,  aktualizováno  16:13

Lidovecká snaha vystrnadit ze strany jednoho ze svých nejznámějších poliků, bývalého šéfa strany a...

Vláda je pro preventivní zadržení zbraně. Podezřelé nákupy se mají hlásit

24. dubna 2024  5:25,  aktualizováno  16:10

Prodejci mají mít už od července povinnost hlásit podezřelé nákupy zbraní. Počítá s tím novela...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2416x
Šťasná žena v nejlepším věku :-)

Seznam rubrik