Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PM

P81a87v86e34l 15M91a41r13e77š

15. 10. 2015 20:40

To je furt cirátů kvůli piškotům.

Dneska jsem přinesl z marketu úplně ty samé, tak jaké, " nedají se sehnat..."

Pravda na těch mých je napsáno " pro LIDL vyrobeno v Německu..."

Jo a měli tam ještě asi pět dalších značek

0 0
možnosti
JH

Jasně, nenecháme se opít rohlíkem ani piškotem, ale koblihou?, to je úplně něco jiného, tam se opít necháme do němoty. P.S. Rohlíky, piškoty, ani koblihy neže..ru.

0 0
možnosti
LK

Piškoty OPÁVIA nekupujeme už 4 měsíce, neznali jsme důvody, ale tradice nekorespondovala s chutí, tvarem a barvou. Začali skuhrat prvně synové 17 a 19 let, sežerou na co přijdou, neb sportují a neustále se hýbou. Pak začali skuhrat i vnuci, manžel nad letním dortem s piškoty i děda. Takže mě to stojí spoustu času, protože zase peču domácí piškot, ach ouvej. 

Piškoty OPÁVIA už nekoupím!!!!!! Nechutnají nám a po poslechu výmluv jejich mluvčího nám "nechutná" ani tato firma;-)

0 0
možnosti

Zabavne, jak lide od 80. let zblbli, ze ideologicky napadnou autorku, ze nema pravo kritizovat soukromnika, co vyrabi, ze ma asi pouze skakat ze  zprzneneho produktu na jiny, mozna nezprzneny produkt

 jako splasena koza a byt spokojena, ze ma moznost volby. Obcan ma ale moznost volby i v tom, kdo ty sluzby bude poskytovat, pokud se soukroma sfera neosvedci. Sice nam to zatim nase nova totalitka zakazuje, jako ta stara podnikani ve vestim rozsahu, ale i to jde zmenit.

5 0
možnosti
MP

Myslim, ze nikdo autorce neubira pravo kritizovat soukromnika. Nicmene ja z toho textu chapu, ze by tomu soukromnikovi rada narizovala co smi a co nesmi.

1 5
možnosti
Foto

"Nežer tomu dítěti ty piškoty!", okřikovala mě partnerka. Už nebudu, jsou fakt hnusný. Blbý na tom je, že už je nechce papat ani to dítě.

14 0
možnosti
Foto

Kupujeme kauflanďácký piškoty a světe div se, chutnaj mi víc než celá opávyja nebo co to je.

1 0
možnosti
KS

Tyhle piškoty jsem si před časem koupil a od té doby kupuju jinou značku. Jsou tvrdý a hnusný. A jako bonus se šiška nehodí na vosí hnízda.

5 0
možnosti
KS

A navíc nepíšou, kde se vyrábí. Je tam jen V ČR distribuuje...

0 0
možnosti
Foto

Mně na té věci nejvíce vytáčí drzost firmy, která tvrdila, že ty piškoty jsou vlastně stejné jako dřív a že k žádnému zhoršení kvality nedošlo. Dělat z lidí takto okatě blbce opravdu není hezké...

11 0
možnosti
VV

Clanek mne pobavil a hlavne diskuse.

Jeden cesky kdysi uznavany Politik kdysi prohlasil, ze vse vyresi vsemocny trh bez privlastku.

Mnoho jeho priznivcu jeste dnes tvrdi ze se jeho predpovedi vzdy vyplnily.

Co se piskotu tyka, pokud vam jde o chut a ne tvar a nemate to daleko, nebojte se prekrocit hranice a koupit je tam. A nejen ty piskoty, to je fotbalisticky receno Champions League proti okresnimu preboru.

1 6
možnosti
MP

Jake presne v tomhle pozorujete selhani trhu? Vyrobce se rozhodnul zmenit recepturu, coz je jiste jeho nezadatelne pravo. Vas nikdo nenuti jeho vyrobek dal kupovat. Pokud s tou zmenou nesouhlasite, proste prejdete na jinou znacku.

2 0
možnosti
LG

Tento týden jsem synovi jedny Opavia piškoty po delší době koupila a fakt se mi zdály divné. Myslela jsem, že je asi špatně skladovali a zkazily se, nevoněly, chutnaly divně... O "inovaci" jsem nevěděla, tak děkuju za info a už je samozřejmě kupovat nebudu. Tu paralelu s elitou národa moc nechápu, ale třeba mi to ještě dojde :-)

10 0
možnosti
KN

Pokud vím, takto byly "inovovány" jen piškoty Opavia. Na trhu je spousta dalších výrobců, jejichž piškoty jsou stejně dobré, jako byly ty staré od Opavie, navíc jsou levnější. Takže nějak nechápu, v čem je problém. Kupte si jiné a Opavia buď přehodnotí svoji inovaci a vrátí se k těm starým, nebo je přestane vyrábět úplně.

4 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2416x
Šťasná žena v nejlepším věku :-)

Seznam rubrik