Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Buďte ráda, že se Vám povedlo ukořistit vhodnou podprsenku. To je taková výhra, že všechno ostatní je prkotina;-D.

2 0
možnosti
Foto

To jsem. Vím o tom své... 8-o:-) Nemám to s nákupem běžně jednoduché...

0 0
možnosti
Foto

R^ Už jsem čekala, že jste platila ty své původní a na sobě měla ty nové ;-)

1 0
možnosti
Foto

;-D až tak daleko jsem nezašla

1 0
možnosti
Foto

Ranila by mě mrtvice.;-DR^

1 0
možnosti
Foto

lepší, než kdyby sis zkoušela kalhotky bez těch svých a čvtereček se nalepil přímo na zadek ;)

1 0
možnosti
Foto

Škoda, že mohu dát jen jedno plusko... Ale když jsem na něj klikla, tak se asi půl minuty točilo, než se načetlo...;-D Jsem holka poslušná a čistotná...tudíž zkouším na svoje...:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS