- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Důležité je, jak je sjednán způsob komunikace ve smluvních podmínkách. Osobně bych nesouhlasil, aby veškerá obchodní komunikace mezi operátorem a uživatelem byla vedena výhradně elektronicky.
Příklad|: Byl jsm šest měsíců na toulkách a zcela vědomě jsem se nepřipojoval k e-mailu. Když jsem se opět připojil našel jsem 2650 zpráv. Dá se předpokládat, že se "nenápadný" e-mail od operátora se v záplavě spamů a osobních i firemních důležitých zpráv, přehlédne.
Tak nějak. Navíc, když je tři roky navýšena platba a platí se stále stejná částka...
Dobře napsáno, karma.
no, pokud firmě uvedete jako kontakt email, tak firma asi oprávněně předpokládá, že jej také používáte. Je to stejné, jako když jim udáte doručovací adresu
Ono je to tak, že fa, která zřizovala připojení, zřídila automaticky i @ adresu. Jenže, poučujte už trochu seniorku o tomto... , že ji bude sem chodit nějaké info... Jinak článek není stížnost.