Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J58a11n 48R13á14ž

14. 1. 2014 19:16

Důležité je, jak je sjednán způsob komunikace ve smluvních podmínkách. Osobně bych nesouhlasil, aby veškerá obchodní komunikace mezi operátorem a uživatelem byla vedena výhradně elektronicky.

Příklad|: Byl jsm šest měsíců na toulkách  a zcela vědomě jsem se nepřipojoval k e-mailu. Když jsem se opět připojil našel jsem 2650 zpráv. Dá se předpokládat, že se "nenápadný"  e-mail od operátora se v záplavě spamů a osobních i firemních důležitých zpráv, přehlédne.

0 0
možnosti
Foto

Tak nějak. Navíc, když je tři roky navýšena platba a platí se stále stejná částka...;-D

0 0
možnosti

no, pokud firmě uvedete jako kontakt email, tak firma asi oprávněně předpokládá, že jej také používáte. Je to stejné, jako když jim udáte doručovací adresu

3 0
možnosti
Foto

Ono je to tak, že fa, která zřizovala připojení, zřídila automaticky i @ adresu. Jenže, poučujte už trochu seniorku o tomto...:-) , že ji bude sem chodit nějaké info... :-) Jinak článek není stížnost.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS