Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

A jak jsem se do toho bříška vlastně dostala?

A jak jsem se do toho bříška vlastně dostala? Lehčí bylo odpovědět, jak ses z toho bříška dostala...

Když bylo dceři Evě pět, byla jsem podruhé těhotná a čekala jsem syna Adama. Alibisticky přiznávám, že do té doby jsem měla otázku, kudy že jdou děti na svět zjednodušenou tím, že dcera vykoukla pomocí císařského řezu. A tak, když listovala knihou O matce a dítěti a našla autentická fota z porodu a zapíchla svůj malý ukazováček přímo doprostřed roznožených nohou a řekla : " Co to je? Proč má ta paní mezi nohama v pipce hlavu?" , bylo potřeba vysvětlení.
"No, když je mimi v bříšku a už se chce narodit a maminka je úplně zdravá a mimi taky, tak tudy se mimi narodí."
"No, fůůůj!", zděsila se pětiletá dcera, zacpala si nos, jakoby byl v obýváku smrad jak v hokejové šatně, sklapla knihu a šla pryč. Osvěta dokončena. Další otázky nepadly. Vizuálními informacemi byla nejspíš natolik překvapena, že další vidět ani slyšet nepotřebovala.
Otázka uvolnění vajíčka přišla na řadu o dva roky později. Bylo léto. Koupání v plném proudu.
"Mami, proč nemůžeme jít na bazén? Z čeho tě bolí břicho a chce se ti spát a jsi unavená?" Došlo k vysvětlení, co se děje a proč každý měsíc... A za jakým účelem... A teď jsem čekala otázku, jak se ta spermie dostane na ono inkriminované místo, aby se mohla prokousat do vajíčka a být ta jediná a první a vyhrát. Měla jsem asi den, kdy bych i vysvětlila. Nač chodit kolem horké kaše a nechat dítě bez informací nebo jej nechat, chudáka, napospas informacím jen tak kolem letícím. Nepřišla. Přišla zase až nějaký čas.
"Hele, uvolněné vajíčko, nejrychlejší spermie, dítě. A jak se tam ta spermie jako dostane?"
Uff, tak dneska? Znělo mi v hlavě. Dneska se mi teda moc nechce, nemám tu správnou náladu, nemám ta správná slova, jsem jedna velká únava, ale když jinak nedáš, myslela jsem si.
"No, ony bydlí u tatínka v penisu a on je vypustí do maminky."
"A jak?"
"Schová ten penis na chvíli do maminky."
"No, fuj." A zase odešla. Pravda, mám to s ní jednoduché, stačí jí jednoduché informace, dávkované po kapkách.
Mám pocit, že Adam se mě na nic takového nikdy neptal. S ním řeším jiné záležitosti.
"Mami, proč je na reklamě na výfuky nahá paní?"
"Nevím."
"Na reklamě na výfuky by měly být výfuky a ne nahý ženský."
"Ano, taky si to myslím."
"Pamatuješ na ten kalendář nahých ženských u toho známého?"
"Jo."
"Mně se vůbec nelíbil."
"Ale některé fotky byly hezké."
"Já nemám rád nahý holky."
Začala jsem se smát. "Ale přijde doba, kdy se ti budou líbit."
"Ježíš. Ticho. Ani o tom nemluv." Začal se stydět.
"Zeptej se taťky."
"Líbí se mu nahé holky?"
"Chlapům se líbí nahé holky."
"Jo?"
"Jo, nahá holka je hezká. A když máš někoho rád, tak jsi s ním rád, když je nahej."
"Mami, už zase..."
 "Ale tak jak myslíš, že může dojít k tomu, abys hezky uzrál v břiše?"
"Ježiš. Nemluv o tom. Stačí, když nebudeš mít kalhotky a autíčko zajede do garáže."
Tak tady už osvěta proběhla. Bez mé asistence.

Autor: Renáta Čechová | sobota 17.5.2014 21:17 | karma článku: 18,17 | přečteno: 1288x
  • Další články autora

Renáta Čechová

Výsledek politického myšlení : všechno vím, všechno znám, všude jsem byl, všude můžu...

Tolik slovních konfliktů jsem snad nikdy neslyšela a nečetla. Tolik vyhrožování, že si někdo někoho vyškrtne z přátel na FB jen proto, že má na imigraci jiný názor. Tolik zbytečných hádek u piva.

20.11.2015 v 17:42 | Karma: 19,79 | Přečteno: 532x | Ostatní

Renáta Čechová

Kouřit nebo nekouřit v restauracích a nový Bond

Kouřit nebo nekouřit v restauracích a hospodách a barech? Včera večer jsme šli s manželem po premiéře bondovky Spectre na jedno...

7.11.2015 v 10:37 | Karma: 7,97 | Přečteno: 572x | Diskuse| Ostatní

Renáta Čechová

Staré, dobré piškoty a elita národa...

Staré, dobré piškoty a elita národa... Myslela jsem, že je to jen ojedinělá chyba ve výrobě. Stane se. I mistr tesař se utne.

8.10.2015 v 9:12 | Karma: 46,42 | Přečteno: 8100x | Diskuse| Ostatní

Renáta Čechová

Kůň je jednou hříbětem, člověk dvakrát dítětem

Nechci být starej, říkává můj muž, když mě slyší, jak každý týden trpělivě babičce vysvětluji, jak se telefonuje.

12.5.2014 v 13:10 | Karma: 24,41 | Přečteno: 1532x | Diskuse| Ostatní

Renáta Čechová

Richard Hes

Některé odchody slavných mě nezasáhly. Nechaly mě citově nezúčastněnou... Některé mě zasáhly.

17.2.2014 v 17:42 | Karma: 13,83 | Přečteno: 999x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině, píše Kommersant

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Lidovci navrhli zvýšit slevy na dani na děti, stát to má přes 8 miliard ročně

25. dubna 2024  11:36,  aktualizováno  21:15

Zvýšení slev na dani na děti navrhuje KDU-ČSL a hodlá to prosazovat v jednáních s koaličními...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  21:06

Většina členů amerického Nejvyššího soudu se ve čtvrtek zdála být skeptická k argumentu...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2416x
Šťasná žena v nejlepším věku :-)

Seznam rubrik