Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZJ

... a kolik jste k tomu příjemnému večernímu manželskému NEKUŘÁCKÉMU večeru zkonzumovala nových zamýšlených DOBROSERSKÝCH PARAGRAFŮ? Vsadím se, že žádný! Prostě - tak to má být. Někde se zkrátka kouří, tam asi nepůjde nekuřák. A někde se nekouří - tam zase nepotkáte mnoho kuřáků. A rozhodovat o tom nemá jakási sněmovna, ale majitel.Tečka.

4 0
možnosti
Foto

Vaše DOBROSERSKÝCH PARAGRAFŮ vůbec nechápu... Je potřeba člověka napadat jen proto, že prostě nekouří a sněmovna chce něco nařizovat??? Ovšem já o sněmovně nepsala. Nesouhlasím s plošným nařizováním něčeho a popíráním selského rozumu... Ano, má rozhodovat majitel a tady jednoduše rozhodl.

0 1
možnosti
JH

Podle Vašeho článečku bylo, tedy, naprosto vše v pořádku. Jako nekuřačka jste si zašla do nekuřácké restaurace a pak, voňavá, odešla domů. Jen mi vrtá hlavou, proč jste ten článeček vůbec napsala.

5 0
možnosti
Foto

Tak jako spousta jiných... Dle nadpisu zda kouřit či nekouřit... Otázka do diskuze... A napsla jsem ho proto, že se často píše o tom, že je člověk nespokojený. Tak jsem napsala o spokojenosti... :-) A je to tak krátké, že se to za článek snad ani považovat nedá...

Zajímal mě prostě názor jných...

Ovšem dočkala jsem se opravdu nesmyslů a ne diskuze... :-)

Já jen ocenila, že to bylo fajn. A že se jinde kouří nijak neznevažuju a nikomu nezakazuju... A jak jsem uvedla výše, je na každém majiteli, jak se zařídí, aby měli možnost volby jak kuřáci, tak nekuřáci... :-) Všichni jsou lidi a každý chce ke svému pivu či vínu něco jiného... :-)

0 0
možnosti
JC

Mě zase bude vadit že tam vůbec jste..tak potáhnu jinam snad nepolezete s tim vašim kašparem za mnou

0 0
možnosti
ML

M12a86r68t77i87n 24L14a13c64o

7. 11. 2015 11:25

Úžasné zistenie! Gratulujem! Bola ste v nefajčiarskej reštaurácii a nefajčilo sa tam! A žiadny militantný fajčiar sa nesťažoval, že ho všetci obmedzujete?

Teraz ešte pochopiť, že vo fajčiarskej reštaurácii sa fajčí a nesťažovať sa, že vo fajčiarskej reštaurácii fajčiari obmedzujú nefajčiara...

Je to tak ťažké?8-o

8 1
možnosti
Foto

Jééé, vy máte ale špatné ráno... teda dopoledne... tak ať se Vám brzo zlepší. :-)

Miluji, když má někdo komentáře Vašeho typu... R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2416x
Šťasná žena v nejlepším věku :-)

Seznam rubrik