Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

"SKODA - Simply clever" se mi nahodou libi. Krasne se to rymuje se "SKODA - Simply NEVER!"

0 0
možnosti
JV

Mluvíte mi z duše...dostala jsem nedávno email (tady se nevyhnu cizímu slovu :o)) prostě dopis elektronickou poštou) - cituji část: "....váš stánek bude brendován v layoutu konference"..Chápu, že někdy se cizímu výrazu nelze vyhnout, viz "email", ale tohle..to už bylo opravdu příliš..čeština zaplakala;-( a já s ní.

3 0
možnosti
Foto

Dostala jste hezkou zprávu...Přesně takto jsem článek myslela... Jak už jsem psala, i já používám cizí slova... A prostě se jim někdy nevyhneme...a jsou jakoby od prvopočátku svá...viz email... Dříve se totiž říkalo a dodnes leckde říká "Předváděcí sál" abych se držela uváděného  "Showroomu" ;-)

0 0
možnosti
JC

Když čtu pracovní inseráty, mnohdy vůbec nechápu, o čem je řeč a koho vlastně firma poptává a jakou práci po něm bude požadovat.

1 0
možnosti
Foto

Všem děkuji, že si dali práci a něco napsali. Navíc děkuji, že to nebylo nijak drsné a nemusela jsem ronit ;-( . Hezký den a hezký víkend...tedy sobotu a neděli :-)

2 0
možnosti
VA

Nelze než souhlasit! Občas si připadám jako idiot, když ve vlastní zemi slyším ale nerozumím, čtu a netuším co:-P Jako herečka se snažím dětem předávat český jazyk v jeho celé kráse. Pak se ovšem od čtyřletého mrněte dovím, že divadlo bylo ,,Cool,, a mám chuť jít zvracet. O mediích se raději nezmiňuji, to je naprostá katastrofa. A nejen co se týká cizích slov! Když moderátor ve zprávách používá termíny typu černej, dlouhej a pod. Mám chuť televizi vyhodit 8-o

5 0
možnosti
Foto

JJ, a dobrý je, když říkají : Jaromírovi Jágrovi... ovi ovi... On se občes každý přeřekne, obzvláště v přímém přenosu...ale někdy je to výživné... 8-o  A já zase neumím úplně přesně a správně česky, to se přiznám a pak chápu, že ti, co umí a koukají na ty,co by umět měli, že trpí...:-)

2 0
možnosti
Foto

Jazyk je jako louka. Roste na ní spousta kytek a ještě na ni s každým zavátím větru přistává spousta semínek odjinud. Některé se ujmou, jiné ne. Záleží na povaze semínka a taky na tom, zda náhodou přistane na kousku půdy, kde ještě žádná kytka neroste.

Nejvíc ale záleží na lidech, kteří loukou procházejí. Ti se vyberou, které semínko típnou jako cigaretu a které pokropí vodou z dlaní. To konečné rozhodnutí, zda nové slovo do jazyka přináší chybějící významové odstínění je na každém z nás.

6 0
možnosti
JK

J37a79n 79K48o89l73i36á95š

10. 1. 2014 6:36

Přesně tak! Třeba slovo "víkend" už dneska nikomu nepřijde divné ani cizí. Přitom je anglické úplně stejně jako třeba brainstorming, ale nikdo se dneska už nerozčiluje, proč neříkáme "konec týdne". Čeština to slovo přijala za své. To se může stát i s některými ze slov na která autorka žehrá.....

2 1
možnosti
PJ

S obsahem plně souhlasím!

S formou (typografií) už ne, autorka neumí používat závorky!

viz http://www.jakpsatweb.cz/interpunkce.html#zavorky

0 0
možnosti
Foto

Vedoucí, já jsem king, míting, brífing, brejnsrorming :-). R^R^

(brainstorming je fakt spíš bouření myšlenek - tj. skupinový volný tok nápadů, někdy fakt "bouře". Přemýšlet, jak to nazvat česky a nic aspoň trochu solidního mne nenapadá. Myslivna. Ale...to už je obsazeno :-))

2 0
možnosti
LN

..myslírna...??...myšlenkotok....???.....nápadokupa....??,

...blbosti co...???

2 0
možnosti
KB

Máme, ale... když budu mluvit česky, tak to nezní tak světově a nevypadá to kůůůlově.

Pro vás karma, milá blogerkoV Zapojit mozek se prostě ten brejnstormovačům nechce, raději chodí na mítingy místo schůzí, oblíkaj si outfity, posílají mejlem cívíčka místo životopisů. Když se v Anglii bude prodávat český výrobek, samozřejmě bude v angličtině. Když si si Škoda dala slogan V jednoduchosti je krása, stalo by se něco? Simply clever nejsou, jsou jenom pobláznění a místo kosmonautů mají astronauty, místo Rusů obdivují Ameriku. Většina těch, kteří tak rádi užívají anglická slova místo českých, NEUMÍ pořádně nebo vůbec anglicky. Je to jenom hra na něco. My se tím můžeme bavit a snažit se mluvit česky a doufat, že to ty světáky jednou přejde.

7 0
možnosti
Foto

Děkuji, moc hezký příspěvek :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2416x
Šťasná žena v nejlepším věku :-)

Seznam rubrik