Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kouřit nebo nekouřit v restauracích a nový Bond

Kouřit nebo nekouřit v restauracích a hospodách a barech? Včera večer jsme šli s manželem po premiéře bondovky Spectre na jedno...

Vybral perfektní podzemní hospodu. Hospoda to je s atmosférou, vše ve dřevě, klenuté stropy, stará pec, osvětlení uchyceno na starých  keramických pojistkách. Objednali jsme si, povídali a já jsem si uvědomila, že vůbec necítím ten normálně všudypřítomný kouřový smrad. Rozhlížela jsem se kolem sebe a zjistila, že na žádném stole nebyl popelník. A zjistila jsem, že restaurace je nekuřácká. Kuřáci si mohou vyběhnout pár schodů do průjezdu, kde mají útulný pult ke své nezbytné neřesti...
Byla jsem spokojená. Po příchodu domů jsem nemusela všechno hodit do pračky, nemusela jsem si vymydlit vlasy a sedělo se fakt dobře. Já vím, že kuřáci namítnou, že je to jejich omezování svobody... Ovšem to stejné mohou říci nekuřáci... Já bych to tedy tak nedramatizovala. I když jsem nikdy cigarety nekouřila, na svobodě jsem se omezovaná v zakouřeném prostředí necítila, to ne. Ale fakt je, že je příjemné jít si sednout někam, kde ten dým není...

A Spectre doporučuji. Sam Mendes nezklamal a ve filmu není nudné místo...

Autor: Renáta Čechová | sobota 7.11.2015 10:37 | karma článku: 7,97 | přečteno: 572x
  • Další články autora

Renáta Čechová

Výsledek politického myšlení : všechno vím, všechno znám, všude jsem byl, všude můžu...

Tolik slovních konfliktů jsem snad nikdy neslyšela a nečetla. Tolik vyhrožování, že si někdo někoho vyškrtne z přátel na FB jen proto, že má na imigraci jiný názor. Tolik zbytečných hádek u piva.

20.11.2015 v 17:42 | Karma: 19,79 | Přečteno: 532x | Ostatní

Renáta Čechová

Staré, dobré piškoty a elita národa...

Staré, dobré piškoty a elita národa... Myslela jsem, že je to jen ojedinělá chyba ve výrobě. Stane se. I mistr tesař se utne.

8.10.2015 v 9:12 | Karma: 46,42 | Přečteno: 8100x | Diskuse| Ostatní

Renáta Čechová

A jak jsem se do toho bříška vlastně dostala?

A jak jsem se do toho bříška vlastně dostala? Lehčí bylo odpovědět, jak ses z toho bříška dostala...

17.5.2014 v 21:17 | Karma: 18,17 | Přečteno: 1288x | Diskuse| Ostatní

Renáta Čechová

Kůň je jednou hříbětem, člověk dvakrát dítětem

Nechci být starej, říkává můj muž, když mě slyší, jak každý týden trpělivě babičce vysvětluji, jak se telefonuje.

12.5.2014 v 13:10 | Karma: 24,41 | Přečteno: 1532x | Diskuse| Ostatní

Renáta Čechová

Richard Hes

Některé odchody slavných mě nezasáhly. Nechaly mě citově nezúčastněnou... Některé mě zasáhly.

17.2.2014 v 17:42 | Karma: 13,83 | Přečteno: 999x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Pád zhýralého náměstka otřásl Moskvou. Pod Šojguem se houpe židle

25. dubna 2024

Premium Ruskou politickou scénu rozvířil největší korupční skandál od začátku války. Zatčení náměstka...

Prezident má absolutní imunitu. Trump zaměstnal Nejvyšší soud, věří v průtahy

25. dubna 2024  19:09,  aktualizováno  19:40

Nejvyšší soud USA se poprvé zabývá otázkou, zda mají bývalí prezidenti absolutní imunitu vůči...

Trvalo to měsíc. Baltimore otevřel kanál pro lodě uvězněné po zřícení mostu

25. dubna 2024  19:34

Měsíc po zřícení přístavního mostu proplula nově otevřeným plavebním kanálem v Baltimoru první loď....

Chcete peníze? Máme otázky! Jourová jménem Bruselu griluje Ficovu vládu

25. dubna 2024  19:25

Nikdo si nepřeje, aby Slovensko přišlo o peníze z evropských fondů, řekla ve čtvrtek...

  • Počet článků 17
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2416x
Šťasná žena v nejlepším věku :-)

Seznam rubrik