Renáta Čechová

Richard Hes

17. 02. 2014 17:42:30
Některé odchody slavných mě nezasáhly. Nechaly mě citově nezúčastněnou... Některé mě zasáhly.

Jako dnes, když mi manžel volal, že zemřel Richard Hes, bylo mi skutečně smutno. Jako náctiletá jsem hltala UNO. Milovala jsem jejich tanec, kostýmy, hudbu, na kterou tancovali...

A potajmu jsem milovala i Richarda Hese. Tajným snem bylo přinejmenším tančit v UNU...

Ano, jeho odchod se dal díky životnímu stylu a nynějším okolnostem očekávat...

Ano, každý svého štěstí strůjcem...

Ovšem to nic nemění na faktu, že odešel talentovaný muž v nejlepších letech, táta dvou kluků.

Jeho umělecká stopa tu zůstane navždy a můžeme za ni poděkovat.

Alespoň já určitě děkuji.

Odpočívej v klidu a pokoji...

Autor: Renáta Čechová | karma: 13.55 | přečteno: 999 ×
Poslední články autora